Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:1366045886

Mam bilet na konkretną godzinę, ale chcę jechać wcześniejszym lub późniejszym pociągiem tej samej kategorii. Co zrobić?

W przypadku zakupu biletu dla pociągów spółki PKP Intercity:

- w kasie biletowej: zwracamy bilet i otrzymujemy nowy bez potrącenia odstępnego. Na nowym blankiecie istnieje napis WYMIANA. Wymiany można dokonać tylko raz w czasie obowiązywania pierwszego biletu. Jeśli bilet był kupowany z użyciem karty płatniczej należy okazać potwierdzenie transakcji wydane przez kasę podczas sprzedaży biletu.

- w pociągu: podróżny ma obowiązek poinformować załogę pociągu o chęci podróży wcześniejszym pociągiem. Konduktor nanosi wówczas nowy termin ważności i w ramach możliwości wydaje nieodpłatną rezerwację bez pobierania opłaty za wystawienie biletu w pociągu.

W przypadki zakupu biletu dla pociągów spółki Przewozy Regionalne oraz pociągów spółek samorządowych podróż jest możliwa zarówno wcześniej, jak i później do momentu utraty ważności biletu.

Zobacz także:

faq/1366045886.txt · ostatnio zmienione: 24.07.2013 r. przez Bartosz Dziwak