Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:1367225771

Czy zakupiony bilet obowiązuje tylko na jeden pociąg? Mogę jechać innym?

Od 19 marca 2013 roku spółka PKP Intercity wprowadziła ofertę „Po prostu bilet”, czyli bilet i miejscówka na jednym blankiecie. Powoduje to, że zakupiony bilet jest ważny konkretnie na pociąg, na który został kupiony. Ze względu na przypisane miejsce w pociągu nie można z tym biletem jechać innym pociągiem. Z różnych losowych powodów, gdy jednak przyjdzie nam podróżować innym pociągiem niż ten, na który zakupiono bilet to w czasie ważności pierwszego biletu możemy wymienić go na nowy wraz z nową miejscówką bez potrącania odstępnego oraz bez żadnych dodatkowych opłat. Maksymalna ważność biletu nie może przekroczyć 24 godzin.

Podróżny, który nie zdążył na swój pociąg lub chce jechać wcześniej lub później tym samym przewoźnikiem, jeżeli nie zdążył wymienić biletu w kasie, powinien udać się do konduktora pociągu celem poświadczenia biletu o ważności w danym pociągu i nadania nowych godzin ważności biletu i wydania nieodpłatnej gwarancji miejsca.

Dla pociągów spółki Przewozy Regionalne oraz spółek samorządowych bilet jest ważny w dowolnym pociągu zgodnie z parametrami określonymi na bilecie (data, relacja, termin ważności).

Zobacz także:

faq/1367225771.txt · ostatnio zmienione: 24.07.2013 r. przez Bartosz Dziwak