Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:1374182341

Nie mogę znaleźć zarezerwowanego miejsca. Co robić?

Odpowiedź dotyczy pociągów PKP Intercity objętych rezerwacją miejsc.

Przede wszystkim, jeszcze raz sprawdź, czy poprawnie odczytujesz z biletu numer wagonu i numer miejsca. Upewnij się, że oglądasz właściwy bilet oraz jesteś we właściwym pociągu.

O pomoc możesz poprosić konduktora. Jeżeli z przyczyn technicznych Twoje miejsce nie jest dostępne (może się tak zdarzyć, jeśli z powodu awarii wyłączono wagon z pociągu lub zastąpiono go innym typem), konduktor wskaże nowe miejsce do siedzenia.

Jeśli okaże się to niemożliwe, w ramach reklamacji przysługuje Ci 10% zwrot kosztu biletu.

Zobacz także:

faq/1374182341.txt · ostatnio zmienione: 23.07.2013 r. przez Łukasz Piotrowski