Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:3

Mam bilet na TLK, ale przyjechał interREGIO, który też jedzie do mojej stacji. Czy mogę nim jechać?

Nie, bilet na TLK nie jest ważny w pociągu interREGIO.

Jeśli masz przy sobie wystarczająco dużo gotówki na kupno nowego biletu w pociągu interREGIO, możesz do niego wsiąść i zgłosić się do obsługi konduktorskiej w celu nabycia nowego biletu. Stary bilet (niewykorzystany) będzie można zwrócić i odzyskać zapłatę.

Zależnie od okoliczności, za wystawienie biletu w pociągu może być doliczona opłata (4-10 zł).

Ważne: pamiętaj, by poprosić konduktora o „adnotację o niewykorzystaniu biletu”. Z tak poświadczonym biletem, w kasie otrzymasz zwrot kosztu jego zakupu.

Ta sama zasada obowiązuje przy zmianie biletów jednorazowych pomiędzy wymienionymi przewoźnikami:

Od 25 marca 2013 r., we wszystkich pociągach PKP Intercity (TLK, ExpressIC, EuroCity) istnieje możliwość zapłaty za bilet kartą płatniczą.

faq/3.txt · ostatnio zmienione: 24.07.2013 r. przez Bartosz Dziwak