Narzędzia użytkownika

Narzędzia witryny


faq:6

Jak uzyskać rekompensatę za opóźnienie pociągu?

Rekompensata przysługuje bezwarunkowo w razie opóźnienia przekraczającego 60 minut, w następujących pociągach PKP Intercity:

  • EIC
  • EuroCity
  • Przy opóźnieniu od 60 do 119 minut, rekompensata wynosi 25% ceny biletu.
  • Przy opóźnieniu od 120 minut, rekompensata wynosi 50% ceny biletu.

PKP Intercity udostępniły specjalny formularz do wnioskowania o rekompensatę. Informacje, jak ubiegać się o rekompensatę znajdują się na stronie przewoźnika

W przypadku pociągów spółki Przewozy Regionalne należy wejść na stronę: http://www.przewozyregionalne.pl/reklamacje-skargi-wnioski i postępować zgodnie z instrukcjami wymienionymi na tej stronie.

Dla pociągów spółek samorządowych podobnie jak wyżej należy skorzystać ze stron internetowych:

Zobacz także:

faq/6.txt · ostatnio zmienione: 11.08.2014 r. przez Łukasz Piotrowski